HARI KESINAMBUNGAN BUDAYA,SENI DAN WARISAN

Monday 14 December 2009


21 JUN, 2009 (AHAD) –Biro Kebudayaan, Kesenian dan Sosial, Kelab Sukan dan Kebajikan (KSK), Majlis Perbandaran Manjung (MPM) telah menganjurkan Hari Kesinambungan Budaya, Seni dan Warisan pada jam 9.00 pagi di Dewan Merdeka, MPM. P

Program ini bertujuan untuk meningkatkan semangat menghargai budaya warisan bangsa di samping mengembangkan bakat dan kebolehan serta mengukuhkan ikatan silaturrahim di kalangan ahli kelab.

Program yang berlangsung sepanjang hari dimuatkan dengan pertandingan permainan dam aji, pertandingan mewarna, melukis dan pertandingan permainan congkak. Acara kemuncak pada malam hari dimeriahkan dengan pertandingan nyanyian bakat karaoke serta pertandingan pakaian beragam. Acara lain pada malam tersebut adalah persembahan khas Dikir Barat dari Ahli Jawatankuasa Biro Kebudayaan, Kesenian dan Sosial, KSK MPM.

Majlis perasmian dan penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Tuan Zamri bin Man, Pengerusi KSK, MPM dengan turut dihadiri oleh Encik Azizan bin Abdul Muin, Timbalan Pengerusi KSK, MPM.

0 comments:

Post a Comment

Biro-biro Kelab Sukan & Kebajikan Manjung

Biro Ekonomi Biro Korporat Biro Kebajikan Biro Lawatan Biro Sukan & Rekreasi Biro Kebudayaan, Kesenian & Sosial Biro Penerangan & Pendidikan

About Me

Kelab Sukan & Kebajikan Majlis Perbandaran Manjung Majlis Perbandaran Manjung Jalan Pinang Raja, 32040 Seri Manjung, Perak.

Followers

visi, misi dan piagam

Visi Ke arah kecemerlangan bersukan, berekreasi dan organisasi berkebajikan di Majlis Perbandaran Manjung. Misi Melaksanakan pengurusan yang cemerlang dalam memupuk semangat muhibbah menerusi aktiviti sukan dan kepelbagaian kebajikan. Piagam Memastikan semua program dilaksanakan mengikut perancangan dan ketetapan, dengan penglibatan ahli-ahli mengikut kesesuaian program supaya memberi kesan yang positif.
Powered by Blogger.